29.11.2013

Frendzel czy pendzel i moje Liebster Blog Awards



Łaaa! Nominacje, wyróżnienia, nagrody! I to wszystko dla mnie i mojego blogasa! Dziękuję! Dziękuję!



Miałam ambiwalentny stosunek do tych "wyróżnień", "nominacji", nagród blogowych i całej reszty. Raczej nie czytuję takich postów, przewijam zwykle tekst w dół, do listy nominowanych. Czasem trafiam w ten sposób na nowe, ciekawe blogi. Nie dlatego, że nie darzę szacunkiem autorów odpowiedzi lub że nie interesują mnie one. Ja nie czytam, bo potem i tak nie pamiętałabym o czym pisali, więc sensu nie widzę. A czas mam ostatnio mocno ograniczony i muszę korzystać na maxa.

Uzbierałam kilka wyróżnień od koleżanek i kolegów blogerów. Nie planowałam odpowiadać na te zaproszenia, wahałam się, jednak szalę przeważyła dopiero Mama Kubusia dzisiejszą nominacją. Uznałam, że to ostatni dzwonek, żeby jeszcze przed okresem świątecznych postów zamieścić specjalnie dla Was drodzy czytelnicy GARŚĆ informacji osobistych,  osobliwych, na temat V.

Voila!
Chusta z sari zamiast fartuszka z falbanką. Wczoraj.


 Jakie imię nosi Twoje dziecko i dlaczego akurat takie?
- Hanna. Szukaliśmy długo, wersja najdłużej obowiązująca to było imię Martyna, ale w ostatniej chwili padło na najpiękniejsze imię, czyli moje własne - a żeby było troszkę inaczej dodaliśmy 'H'.


 Jaka chwila związana z dzieckiem, jest najbliższa Twojemu sercu?
- Karmienie piersią, kiedy Młoda jest śpiąca i przysypia. 

 Rzecz materialna, bez której nie wyobrażasz sobie życia, to?

-    Myślę...
 Prezenty: wolisz dostawać, czy dawać?
- Wolę dawać.
 Czym jest dla Ciebie blogowanie?
- Czynnością, która odciąga mnie od odkurzania i mycia kibla. Skutecznie. Ale na serio - super przygodą, hobby, miejscem gdzie pozwalam sobie na eksplozję kreatywności w stylu 'V :P

Jesteś osobą otwartą na ludzi? Łatwo zdobyć Twoje zaufanie?
- Zależy od sytuacji, choć zauważyłam zmianę na plus odkąd jestem mamą. Łatwo zdobyć moje zaufanie. Rzadko mnie intuicja zawodzi.

Do czego nie przyznasz się partnerowi, a przyjaciółce już tak?
- O wszystkim sobie mówimy z M.


Czy boisz się śmierci?
- W samotności.

Co Twoje dziecko otrzyma w tym roku pod choinkę lub od Mikołaja?
- Jeszcze nie wiem.

Wierzysz w przesądy? Masz swój ulubiony?
- Lubię, kiedy swędzi mnie wnętrze lewej dłoni. Na piniondze!

A teraz szczerze i bez bicia: lubisz nasz blog? A jeśli tak, dlaczego?
- Lubię sprawdzać co porabia "konkurencja" ;)

Pierwsza lekcja gry. Dzisiaj.



Internety robię, bo...
- Że bloguję? Bo to frajda. I kontakt z ciekawymi ludźmi.

Na co wydasz swój pierwszy milion dolarów?
- Już wydałam. Na głupoty.

Co to znaczy być dobrym blogerem?
- Pisać ze smakiem, na temat i regularnie.

Co było pierwsze kura, czy jajko?
- Amerykańscy naukowcy sprawdzili, że jajko.

Najgorsza piosenka, którą zadedykujesz swojemu wrogowi
- "Whiskey moja żono" dŻem, "Jenny", "Szał" i reszta Bartosiewicz

Książka, która towarzyszy Ci całe życie.
- Nie ma takiej.

Twoja pierwsza myśl po obudzeniu się to...
- Córa.

Każdy ma jakiegoś bzika, jaki jest Twój?
-  Pranie ręczne pieluszek tetrowych.

Zapraszasz gości. Co podasz do jedzenia, żeby ich oczarować?
- Pizzę :P lub keks na bogato.

Za czym skoczysz w ogień?
- Za Córą i resztą mojej najbliższej Rodziny. 

Twoje ulubione miejsce na świecie to...
- Przy Rodzinie, gdziekolwiek.

Bez niej nie wyobrażam sobie niczego. Już zawsze.


Pierwsza myśl po przebudzeniu.
- Było!


Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa.
- Wakacje w Szwecji, zabawy na drzewach i zjadanie czereśni.


Film, który polecasz.
- Ekranizacja musicalu "Skrzypek na dachu".


Książka, do której wracasz.
- Było!


Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?
- Spokój, zdrowie, miłość i radość wśród najbliższych.


Gdybyś mogła spełnić jedno marzenie, co by to było?
- Uratować Świat od zagłady, dla Córy.


Kiedy jesteś z siebie dumna?
- Kiedy uda mi się zrobić coś dobrego dla innych.


Twoje wakacje marzeń.
- Jakieś tropiki, z Rodzinką. Ale i Białowieża ujdzie.


Jedna rzecz, którą byś w sobie zmieniła.
- Chciałabym nauczyć się dyplomacji. Mam niewyparzony jęzor.


Co jest Twoim specjałem w kuchni?
- Było!


Jak sobie wyobrażasz siebie za 10 lat?
- Staram się cieszyć tym co mam tu i teraz. Nie mam pojęcia co będzie za 1rok, dwa, a za 10!

 - Kawę? Herbatę?
- No,  i ciastko.


Kawa czy herbata?
- No. I ciastko!

Książka czy film?
- Lubię i to i to.

Szczęście w miłości czy bogactwo?
- Miłość. 

Rzecz, która wywołuje Twój uśmiech to...
- Jak rzecz, to pewnie kupa ;) 

Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz?
- Baran. Jak w zodiaku.

Najbardziej przerażające miejsce Twojego dzieciństwa?
- Sala koncertowa podczas egzaminów ze skrzypiec...

Leniuchowanie czy aktywny wypoczynek?
- Różnie. Lenię się przed kompem, albo z filmem czy książką... a aktywnie to spacery czasem basen, ale ostatnio rzadko, niestety.

Porządek czy bałagan?
- Częściej bałagan. 

Jakie ludzkie zachowanie najbardziej Cię złości?
- Brak komunikacji.

Jaki jest Twój ulubiony kolor i dlaczego?
- Nie mam.

3 rzeczy bez których nie wyobrażasz sobie życia to...
 - aż trzy? jednej nie mogę wymyślić...





Do zabawy zapraszam:

Moje pytania:

1. Jaką nazwę nosi Twój blog i dlaczego akurat tę?
2. Opisz co masz w tym momencie na sobie i w jakiej jesteś pozycji.
3. Czy komputer jest Twoim największym wrogiem?
4. Dziecko przeszkadza - jak reagujesz?
5. W czym jesteś mistrzem?
6. Gdyby można było zadać pytanie, na które na pewno padła by prawdziwa odpowiedź, o co byś zapytał/a?
7. Jak długo myjesz rano zęby?
8. Twoje ulubione śniadanie to?
9. Do jakiego momentu w życiu byś się cofnęła/cofnął choć na 5 minut, na chwilę?
10. Za kim tęsknisz?
11. Czy wkładasz buty, czy ubierasz je?




5 komentarzy:

pirelka pisze...

Dziękuję za nominację, aczkolwiek u siebie nie biorę udziału w zabawach, natomiast w komentarzu chętnie .
Pozdrawiam.

http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

K pisze...

Z błędem poprzedni komentarz napisałam ;P Dziękuję za nominację. Mój blog jest związany z moimi działaniami graficznymi, nie piszę o sobie. Pozdrawiam! Dużo słońca! Kasia/Wielokolor

zimnym latem.. pisze...

Nie czytam pytań, usiade na świeżo. A czy opublikuje? Hmm :)

Czarodziejka pisze...

Hmmm, a co mi tam. Napiszę.

SrebrnaAkacja pisze...

no to się zabieram :)