29.11.2015

List do świętego Mikołaja


W tym roku podeszliśmy do tematu mikołajowego poważnie. Hanka jeszcze nie do końca załapała o co chodziło z tym całym pisaniem listu, ale od czegoś trzeba zacząć, nie? 

List zaczęłyśmy od przygotowania papieru. Hania przy użyciu pieczątek ozdobiła tło listu. Z niewielką pomocą moją wykonała bardzo wiele małych rysuneczków, a następnie przystawiła obie łapki na dole papieru. 


Córka bardzo lubi prace plastyczne, ale jeszcze nie umie sama zagospodarować kartki i lepiej jej wszystko idzie jak pracę tworzy w towarzystwie mamy lub taty. Często prosi, żeby jej coś namalować - kotka albo Hanię albo autko. Mój talent plastyczny jest wprost proporcjonalnie odwrotnie rozwinięty do talentu muzycznego. Powiem wprost - nie umiem rysować. Nie rwę się ochoczo do malowania farbkami, bo nie lubię robić rzeczy które mi nie wychodzą. Nie sprawiają mi wtedy przyjemności. Ale pieczątki to bezpieczny i pewny sposób na pracę plastyczną dla dwu i pół latki i jej nie utalentowanej matki.


Miałam wielki problem ze sformułowaniem treści listu. Miało być prosto, trochę po "dziecięcemu", ale jednak na poziomie... nie wiem czy mi się udało. 

Hanka kompletnie nie miała pomysłu o co poprosić. Musieliśmy ją jakoś nakierować razem z M i w końcu ustaliliśmy, że napiszemy taką ogólną prośbę o zabawki i słodycze. 

Niestety nie udało mi się zabrać Hani na pocztę i sama wysłałam ten list. 

A teraz czekamy. Do 6 grudnia! 
Mikołaj będzie miał utrudnione zadanie, gdyż będzie nas musiał dobrze poszukać... 

A Wy napisaliście już do Mikołaja?



- Co byś chciała dostać od Mikołaja?

- Kapustkę i soczek.


Zapraszam do Lublina na Festiwal Mikołajki Folkowe:


25. Jubileuszowe Mikołajki Folkowe, ACK UMCS "Chatka Żaka", Lu...
25. Jubileuszowe Mikołajki Folkowe, ACK UMCS "Chatka Żaka", Lublin, Polska.www.mikolajki.folk.pl www.facebook.com/mikolajkifolkowe#mikołajkifolkowe #25jubileuszowemikołajkifolkowe #mikołajkifolkowe2015. #folk #polskifolk #koncerty #chatkazaka #folk #polskifolk #lublin
Posted by Mikołajki Folkowe on 21 listopada 2015

Brak komentarzy: