9.12.2014

Szybkie rozdanie dla każdego z Was!

Zobacz zwiastun:

Dziękuję Karolinie Statecznej z blogu Stateczne Matrony za animację.

Rodzinne warsztaty fotograficzne "Dziecko w Obiektywie" to droga do odkrycia radości z fotografowania, przyjemności z oglądania dobrych i ciekawych zdjęć. Macie szansę zdobyć u mnie 1-osobową wejściówkę na te warsztaty i wreszcie zacząć robić świetne zdjęcia. Zapraszam!




Podczas dwudniowych warsztatów, które odbędą się 13-14 grudnia w lubelskim CH Gala uczestnicy tegorocznej, trzeciej już edycji otrzymają wiedzę z zakresu podstaw fotografii oraz pod okiem trenerów będą mogli ją wykorzystywać. Mogę Wam to zagwarantować, gdyż sama to przeżyłam na pierwszych warsztatach, które odbyły się w Lublinie dokładnie 1 października 2013 roku. O tym jak Dominik Peh daje radość! z fotografowania pisałam tutaj

Warsztaty są dwudniowe, chętni z Was muszą zarezerwować sobie dwa dni, 13 i 14 grudnia. Podczas pierwszego dnia, oprócz części wykładowej, na której dowiecie się po co w aparacie jest tryb M jak Manual i jak się do niego zabrać, przewidziano także spotkanie z dietetykiem dziecięcym. Drugiego dnia na warsztaty zabieracie ze sobą swoje pociechy i partnerów, mężów/żony. Dla najmłodszych przygotowano gry i zabawy. Prowadzący warsztaty będą do waszej dyspozycji podczas tej, najważniejszej według mnie części, abyście w praktyce poznali możliwości Waszych aparatów i wiedzę zdobytą na wykładzie zastosowali w realu.



Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej na temat prowadzących warsztaty fotograficzne "Dziecko w obiektywie" i samych warsztatów zajrzyjcie na ich stronę  www.lubiefotografie.pl .

Wygraj warsztaty


Mam dla Was wspaniałą wiadomość! Mam do rozdania jednoosobowe zaproszenie do udziału w najbliższych warsztatach. 


Wystarczy tylko, że wyślecie do mnie wykonane przez Was zdjęcie, które według Was jest tym jednym, jedynym, z którego jesteście naprawdę dumni. Zdjęcia możecie opublikować na moim fanpage na fb jako komentarz do postu konkursowego tutaj, jako komentarz pod tym postem oraz korzystając z mojego adresu mailowego, który też znajdziecie na blogu pod zakładką Napisz do mnie! (prawa kolumna). 

Wybiorę to, które spodoba nam się najbardziej - jeden uczestnik może wysłać tylko jedno zdjęcie. Dołączcie jakieś dane kontaktowe, żebym mogła się szybko odezwać do zwycięzcy i przekazać mu tę wspaniałą wiadomość jeszcze przed sobotą... 


 Czasu jest niewiele, ale uwierzcie, że naprawdę warto zawalczyć i zacząć cykać super fotki!

Zobacz zwiastun:

1 komentarz:

alicja pisze...

Hej bardzo tutaj kratywnie i pozytywnie A propos… Coś kreatywnego, ale troche z innej beczki/ Natknełam się na stronkęhttp://www.bajkotwory.pl
gdzie dzieciaki mogą tworzyć własne bajki i podkładać głosy. Co o tym sadzicie? Dla mnie bomba zamierzam wykupić pakiecik na prezent na święta dla mojego Michasia. Uważacie, ze takie zabawy komputerowe rozwijają kreatywność?? Prosze napiscie co sądzicie!

Pozdraiwam :)