2.04.2013

Moja Torba Bebemon

Torba do wózka

Kilka dni temu dostałam w końcu moją torbę do wózka. Torba jest produkcji hiszpańskiej firmy Bebemon. Oczywiście zamówiłam ją na allegro.  


Sprzedający germandirekt zadbał o odpowiednie opakowanie torby. Widać, że zależy mu na zadowoleniu klientów - polecam tego allegrowicza z czystym sumieniem. Przesyłka dotarła do mnie w mniej jak 24 godziny po przelaniu pieniędzy! 


Torba jest wykonana bardzo starannie, ma kilka praktycznych przegródek - na froncie i od strony pleców, dwie zewnętrzne na zamki i dwie kieszonki na froncie na magnesiki. Na krótszych krawędziach są dwie siateczkowe kieszonki, które można zacisnąć sznureczkiem. Komorę główną zamyka się przy pomocy dwóch suwaków - po otwarciu i rozchyleniu klapki ukazuje się cała zawartość wnętrza - bardzo szeroko można otworzyć, co podejrzewam będzie bardzo praktyczne. W środku kilka przegródek w tym jedna termiczna, np. na butelkę. 



I kotki miały wiele radochy z pudełka, w którym przysłano do mnie torbę... 

Brak komentarzy: