21.10.2013

Paczka od eco&more


Jeszcze dobrze nie ochłonęliśmy po aktywnym weekendzie, a tu do drzwi zapukał kurier. A raczej zaszczekał psem pod bramką, bo nam bateria w dzwonku na furtce padła i oczywiście nie ma komu wymienić (wiem, że mama i siorka czytują to się dowiedzą czegoś pożytecznego przynajmniej). 
Kurier dostarczył dziś z samego rana wyczekiwaną przeze mnie paczuszkę. Do końca nie wiedziałam, co znajdę w środku okazałego pudełka. Bardzo lubię niespodzianki i okazało się, że Hania też. Dzielnie asystowała podczas otwierania pudła i wypakowywania zawartości.


Marka Alphanova jest dla mnie nowością. Nigdy nie używałam tych kosmetyków. Jestem bardzo ciekawa jak nam się sprawdzi woda do mycia bez spłukiwania. Do tej pory używałam wody marki Mixa i byłam z niej zadowolona, ale nie podobała mi się pompka, która rozchlapuje produkt podczas aplikacji. Już wiem, że butelka wody alphanova ma rewelacyjny wylot pompki! Produkt dozuje się wyjątkowo precyzyjnie, co do kropelki. W składzie tej wody są same naturalne składniki, bez SLS i parabenów. Ma bardzo przyjemny, jakby konwaliowy zapach i już niewielka ilość płynu pozwala delikatnie umyć małą pupkę. 

http://www.alphanova-bebe.pl/woda-do-mycia.php

Kolejną marką kosmetyczną, której nie znałam wcześniej jest Bentley. Bardzo zainteresowały mnie ich produkty, bo są przyjazne środowisku i nie przesadnie drogie. 


W ofercie są kosmetyki dla dorosłych jak i dla niemowląt i dzieci, a także środki czystości - oczywiście ekologiczne. Hanka będzie testowała specjalny balsam ułatwiający oddychanie, który aplikuje się na klatkę piersiową oraz spray do dezynfekcji zabawek



Wśród kosmetyków organicznych znalazła się także pieluszka wielorazowa! Kto zgadnie jakiej firmy?


Podziękowania dla firmy

eco&more

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

jak dostać taką paczkę? była bezpłatna ?

Violianka pisze...

Niestety nie mogę zdradzić warunków mojej umowy z firmą eco&more ponieważ jest to tajemnica handlowa.

W każdym razie szczerze polecam produkty Alphanova i Close! Są fantastyczne. Wkrótce opublikuję recenzję porównawczą pieluszki starej i nowej generacji Pop-in.